Registrace

Při nákupu prostřednictvím našeho e-shopu je třeba se přihlásit do systému pomocí uživatelského jména a hesla (stávající uživatelé) nebo provést registraci (noví uživatelé). Při nákupu bez přihlášení bude uživatel k přihlášení respektive k registraci vyzván systémem před ukončením nákupu.


Doprava a způsob úhrady objednaného zboží

Veškeré zboží objednané v našem e-shopu zasíláme jako „balík do ruky“, nebo „balík na poštu“ České pošty na dobírku.

Cena za dopravu bude přičtena k ceně objednaného zboží.

 

Obchodní balík Česká pošta do 2 kg + dobírka              150 Kč

Balíky nad 2 kg budou účtovány dle platného ceníku České pošty.

 
   

Dodací lhůty

Veškeré objednávky z našeho e-shopu vyřizujeme nejpozději do 7 pracovních dnů. V případě, že zboží nemáme skladem, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat telefonicky nebo e-mailem.


Ochrana osobních údajů

Internetový obchod Zoohaus Schlesinger se zavazuje, že bude chránit Vámi poskytnutá data, která musela být uvedena při realizaci objednávky.

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Firma Zoohaus Schlesinger veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu nutnému pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá Zoohaus Schlesinger s jejich osobními údaji výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Osobní údaje je možno na žádost zákazníka vymazat z naší databáze.

 

Reklamační řád

ZÁVADY:


Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, sdělí tyto skutečnosti písemně na kontaktní mail prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Reklamace musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady.

Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

 

Odstoupení od smlouvy v zásilkovém prodeji. Podle ustanovení § 53 odst. 7 občanského zákoníku máte právo od smlouvy uzavřené v zásilkovém obchodě odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění, a to bez udání důvodu (tedy i v případě, že je zboží bezvadné).
V případě, že nebudete se zaslaným zboží spokojeni je možné uplatnit vrácení zboží do 14dní od obdržení zásilky /vč.dokladu, nezničené a nepoužité, popř. pokud výrobek byl i v originálním obalu/. Dopravu zboží k prodejci hradí zákazník. Po obdržení zásilky od kupujícího a po zkontrolování Vám bude částka za zboží poslána na Vámi uvedený účet (bez poštovného). Možná je i výměna za jiné zboží /zde si zákazník hradí znovu poštovné.

V případě, že objednavatel bezdůvodně odmítne převzít od České pošty, nebo PPL objednané zboží a toto je nám vráceno, jsme oprávněni vymáhat zbytečně vynaložené náklady na dopravu zásilky k objednavateli. Toto nekorektní chování není možné tolerovat.

 

ZÁRUKA:

 

Standardní záruka na zboží je 24 měsíců. Reklamaci na zboží je vyřizována nejdéle do 30dnů ode dne podání, pokud musí být reklamace z nějakého důvodu prodloužena prodávající o této skutečnosti informuje mailem kupujícího.

V případě reklamace zákazníkem si může prodávající od zákazníka vyžádat foto poškozené zásilky  /krabice/ nebo  poškozeného zboží, popř. žádat o zaslání poškozeného zboží nazpět. Zákazník je povinnen poškozené zboží do úplného vyřízení reklamace mít k dispozici.

 

POŠKOZENÍ ZÁSILKY


Poškození zásilky je třeba projednat s dodávající pobočkou České pošty a sepsat o poškození protokol.